bränn vågen!


jag har blivit så otroligt vikt-fixerad.
vilket jag inte alls gillar.
det finns inget osexigare än tjejer som gnäller om att dom är
så tjocka, eller att dom väger för mycket, när dom väger typ 50 kg.
jag tycker inte att jag är tjock, men jag har blivit besatt av vad
vågen står på.
tjejer som är runda med formerna på rätta ställena är hur fint som helst, men eftersom jag
inte har formerna på rätt ställen, lång och små bröst så är det viktigare för
mig att hålla vikten och träna träna träna.
jag älskar mat, donken, max och allt sånt, men även köttfärs, biffar och rediga köttbitar!
jag vill kunna äta vad jag är sugen på.
men så fort jag kommer hem så måste jag väga mig, tur att jag och rasmus inte äger en våg.
jag har aldrig brytt mig något större om vad vågen står på, men nu gör jag det.
jävla larv.

idag åt jag lunch på donken, gott var det också.
ska äta där på lördag igen. lördagsmys.
och ångesten ska jag gräva ner.

imorgon efter tentan ska jag belöna mig med den otroligt goda pastan som
göra nere på stan. vrålmycket mat, och as god.
sen tar jag tåget mot nynäs och båten mot ön! hem och krypa ner bredvid min myspysiga rasmus.



NUUU ska jag seriöst ta tag i tenta-plugget, värma lite köttfärssoppa och försöka lagra lite
anatomi och fysiologi. önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0