bloody sunday



jag vaknade inte idag.
klockan ringde inte, och min kropp var inte redo för fyra timmars spinning.
tydligen.
jag vaknade som ett skott halv tolv, insåg min olycka och somnade om.
näsan igen täppt och med ont i kroppen så vaknade jag en timma senare.
eftersom min ångest över missad träning var stark så bokade jag in mig
på ett spinningpass halv fem.
så nu är jag tränad, duschad, dammsugit mitt rum och ska snart käka.

imorgon är det hudik.
jag har fortfarande inte gjort sista frågan.
tanken på att bara öppna boken och försöka hitta svaret får mig att spy.
det löser sig nog imorgon på seminariet.
bara jag har förstått allting när jag går därifrån imorgon så är jag nöjd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0