åker hem.



jag somnade som en stock igår.
kunde inte sova natten innan och var iväg på seminarium hela dagen igår.
sen kom jag hem och packade, och sen somnade jag. missade big brother och allting.
klockan 02.00 vaknade jag, och har varit vaken sen dess.
nu har jag packat klart, duschat och gjort mig iordning.
börjar blir riktigt trött igen, och inte alls sugen på att gå hela vägen till tåget.
med min 20 kg tunga packning, jag suger på att packa.

visst är det roligt när kontrakt bryts för att gynna sig själv?
jag blir så jäkla förbannad. men det är ju kul att bli av med lägenhet till 1juni.
perfekt inför sommaren och allting.
jättekul.
visby som verkligen bara kokar över av tomma lägenheter.

nu ska jag göra en liten frukost jag kan äta på tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0