24-hours



jag är tillbaka i gävle.
och stannar här i ca 24 timmar.
skriver min första tenta imorgon.
sen åker jag hem igen. känns bra, men ekonomin sviker såklart.
men jag orkar inte tänka på det.
det jag kan köpa nu det är mat, jag behöver inget annat.

gick ut en sväng i lördags, mötte upp min fina rasmus och några glada
kramgoa killkompisar. hp fortsätter att vara roligare än munken.
sist jag var på munken var stället fullt av alldeles för konstiga och jobbiga människor och alldeles för
gamla kåta gubbar.
på hamnplan har man åtminstone roligt, kan också vara så att yngre folk är trevligare än äldre.
dom trängs i kön och allt det där men dom ber åtminstone om ursäkt när man själv lackar ur.
jag var egentligen inte alls på partyhumör, hängig och lite bitter så vaknade jag på soffan runt 20.00 och efter det började jag sakta göra mig iordning.
i söndags spydde jag och mådde skit kasst. sov hela dagen och fortsatte igår.

har uppdaterat mitt kort på form, hittills det bästa jag gjort i år!
så på torsdag kör vi igång igen, på allvar.

det där med att hålla dina vänner nära men dina ovänner närmast är osanning.
bort med folk som ger dig dålig energi och håll fast i dem som betyder något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0