20 månader



det är fredag. jag och rasmus firar 20 månader idag.
jag skulle mer än gärna sitta hemma med honom och bara mysa.
men istället är jag i gävle, på mitt rum, lite små sjuk och har en ganska stor hög med
nerver som ska läsas.
ska göra klart allt ikväll/natt.
bara för att jag helt enkelt måste.
egentligen vill jag bara krypa ner i sängen och vila ögonen på tvn.
därför har jag avbokat min träning ikväll.
har någon sorts intervall-flex imorgon och på söndag vankas det fyra timmars spinning.
det borde väl täcka veckans motion?

nu ska jag ta nisse till willys och handla lite helgmums!
sen ska jag sätta mig vid skrivbordet och ta tag i plugget.


så grattis till mig och baby idag, vi har klarat 20 månader!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0