...



bilen gick igenom utan problem, det enda som ska fixas är ett lyse.
perfekt!
men sommaren verkar ha försvunnit igen, kul.
jag vill bli brun!

ikväll har jag 360 och NiWa.
jag måste cykla som en dåre mellan gymmen för dom är på två olika ställen.
imorgon funderar jag på att gå på crossfit, nytt för Form och det är utomhus!
måste vara hur härligt som helst, plus att det tydligen ska vara jättebra träning.

men ska även träffa linnea och isak imorgon!
lite fika med mormor och mamma med.
sen får jag se hur det bli på kvällen, jag kan inte bestämma mig vad jag är sugen på.
jobbar på lördagnatt, festar jag kvällen innan brukar jag bli så jäkla trött.

ska snart ringa och väcka fannie, vi ska kika runt på stan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0