sommartider!



har varit på NiWa ikväll igen. fick besök av en annan svettlök efter det, hon tycker jag kan
följa med på deras intervall träning på tisdag.
känns som att det kommer sluta i en för tidig död för mig.
men jag har lovat att fundera, känner jag mig själv så kommer jag att LOVA att komma
efter några cider på lördag.

på lördag ska vi ut igen!
det blir dåbbra, har inte en aning ännu vilka vi blir som dansar ut.
det blir jag och två snygga tjejer till, kanske rasse.
men han pratade lite om att jag skulle ut med tjejerna själv.
innan det ska vi på studentskiva, jag ska leka med isak igen och äta mat.

imorgon är det tenta och jobb.
lite nervös inför mitt första nattpass, men det släpper nog så fort jag kommer dit.

igår låg jag och två stjärnor till och latade oss i östergravar, det var riktigt mysigt!
eftersom alla vi kommer att bo i stan i sommar så blir det mycket häng.

nu måste jag fortsätta städa innan rasse kommer hem!




jag vill färga håret..
någon som känner sig sugen?

Kommentarer
Postat av: svettlök nr 2

Jag tror minsann jag ska ha redo med papper och penna på lördag efter du druckit i dig ett antal cider.. har du skrivit under så finns ingen återvändo.. hihi ;)du är en fighter, du klarar det!

2011-06-09 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0