onsdag



jag somnade fem inatt och gick ur sängen vid nio tiden idag.
känner mig lite som en super women.
klarade mikrobiologi och immunologi tentan och har fått en mysig etta i gävle!
så gustavsgatan 16 kommer bli mitt hem resten av mitt studentliv!
skönt att ha det fixat!
så nu kikar jag lite på IKEA, för nu är det MIN lägenhet där jag kan pyssla som jag vill.
utan att behöva packa ner allt om tre månader.

har även varit och klippt mig idag, det blev jättebra.
jag fegade ur lite och körde bara på basic.
men dom ska alltid platta håret, vilket jag inte kan förstå.
man ser lite ut som en ner kissad hund när man går därifrån.





för några dagar sedan kände man sig solbränd och fräsch, nu börjar man bli en blek svenne igen.
jag gillar det inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0