mår bra.



bloggen ligger lite nere på paus just nu, jag njuter bara av att vara hemma igen.
men det var faktiskt lite sorgset att lämna gävle, känns helt ok att återvända dit i höst
för en ny fullspäckad termin.
nu ska det bara fixas boende med.

igår firade vi rasmus födelsedag, han fick lite presenter av mig, glad blev han!
även fast skorna var i två olika storlekar, har skickat klagomål till scorett.
dom får fixa ner den rätta storleken så han har två av samma.

tog sovmorgon idag, sover mycket bättre nu när jag är hemma!
just nu är mannen iväg på fotboll och jag tvättar, ska efter det iväg på 360 på form.
såsom jag längtat efter form!
testade en klänning igår som jag köpte förra hösten, hade på mig den en kväll då vi var ute.
rasse fick kämpa för att få igen knappen högst upp, och jag kunde knappt andas i den.
igår, så drog jag upp dragkedjan själv, utan problem. inga väck, inget jag-kan-inte-andas.
hade till och med lite utrymme i den. fantastiskt!
får väl tacka friskis och form för det.
så nu fortsätter vi i den stilen!

klarade även min omtenta i anatomi och fysiologi! så nu är den kursen klar!
nu väntar vi på svar angående första tentan i mikrobiologi och farmakologi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0