det drar ihop sig



jag är inte alls lika duktig längre på att blogga.
blir säkerligen bättre i höst då jag har massa ensam tid uppe i gävle.
har sovit länge idag, jobbar inatt.
skulle egentligen följa med rasmus till hemse och burgsvik men han åkte så tidigt.

det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
fick hem min tenta i mikrobiologi och immunologi idag.
inte så illa, hade bara ett fel ifrån att skriva full pott på immunologin!
på mikron så hade jag 42 av 55. helt ok tycker jag.
nu vill jag ha hem farmakologin också, läkemedelsräkningen struntar jag i just nu!
är ännu irriterad över att jag skriver ETT FEL.

imorgon, midsommarafton.
kommer ihåg för två år sedan, men när jag tänker tillbaka så känns jag inte alls som samma person.
jag har nog förändrats sjukt mycket inombords, inte så konstigt heller.
men det var första gången jag festade på midsommar, någonsin.
jag har alltid annars bara grillat med familjen och sen åkt hem, antingen pga jobb eller annat.
men inte det året, nej då var det brakfest.
som slöt i total katastrof.

får se hur vi gör imorgon.
börjar med grillning vid mamma, jag vet att rasmus vill till näs.
men jag vill helst hem på natten. så jag kanske bara kör dit honom och sen åker hem.
tänker inte bestämma något förrän imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0