det är min tur nu.



jag och fannie gjorde stan idag, eller fannie gjorde.
jag köpte ett par skor, limone gjorde oss sällskap men var duktigast av alla att hålla i cash.
ett par skor blev mina, dom var så jäkla snygga och sköna, så jag var tvungen.
men sen var det köpstopp för mig! och det tänker jag hålla nu!
fannie fick med sig två jätte fina lång klänningar hem, jag önskade att jag också passade i såna.
istället ser jag ut som en lång jätte spaghetti som kommer vandrandes.

kubb-vm är nu anmält och klart!
fick sms att jessica förut. i år vinner vi!
åtminstone en match.. jag jobbar natten innan så jag åker från jobbet till planen!
får nog dricka lite redbull med vodka för att inte somna på planen.
eller ramla med ansiktet före som jag gjorde för två år sedan.
det kan vara klass på mig ibland.

nu är det även bekräftat att min nya adress dom kommande åren blir gustavsg. 16 i Gävle!
det känns som att det är min tur nu, jag har väntat i 22,5 år på att min tur ska komma.
den kanske är här nu?
jag ville verkligen ha en lya i Westergrenska, och det fick jag!
höga fönstrar, högt i tak, marmorgolv och med en privat innergård där man kan grilla, sola eller vad man vill.
det är även nära till allt då den ligger i centrala gävle. kan man begära mer?
så boendet är löst, jag klarar mina tentor, dock inte läkemedelsräkningen, men det ska jag träna på.
fattar inte att jag alltid ska falla på sista frågan, och inte skriver det jag tänker först.
har en fin fin pojkvän som orkar vänta på mig här hemma!
vad kan jag klaga om liksom?

efter shoppingen cyklade jag iväg på 360 och nu har jag städat hela lägenheten.
super woman idag med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0