glass i stora lass som helst



jag har bara sovit dryga fyra timmar sen mitt nattpass och träning.
drog min trötta kropp till gymmet direkt efter jobbet imorse och körde ett ganska
bra cardiopass.
efter det kunde jag inte somna, inte förrän runt tolv.
vaknade när rasse kom hem efter jobbet.
så nu är jag hur trött som helst, kul att åka iväg och jobba över tio timmar.
nätterna går mycket långsammare när man är trött.

nu har jag ätit två portioner glass.
får nog släpa min röv till gymmet imorgon med.
men efter en mysstund med isak och familjen.



imorgon blir det även bio med min snygging! <3


nu måste jag rappa mig för att fixa allt innan jobb.
ingen som har sett min bilnyckel förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0