trött



jag har verkligen lagt ner det här med bloggandet känns det som.
åtminstone nu under sommaren och jobb.
jag jobbar mycket, vilket jag behöver.
men jag hinner inte med mycket annat.
igår var jag ledig en natt, somnade på soffan halv sex och gick i säng vid nio.
kul flickvän.
ikväll jobbar jag igen, och har varit vaken sen halv nio.
försöker åmtinstone att vila genom att ligga i sängen.
senare ikväll ska jag på body combat.

har inte träffat vännner på evigheter känns det som.
så slut som jag är denna sommar har jag inte varit innan, börjar jag bli gammal?

nu jobbar jag hela veckan, men är ledig lördag-söndag.
fannie har jag bokat den 14 juli, då är hon hemma igen från båten och jag är ledig.
då ska vi UT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0