you are my sunshine






                                                 

       
jag har nötat text sen kvart i sex ungefär, inte mycket text egentligen.
men jag vill vara väl förberedd inför vårat seminarium på torsdag, och nötning ger färdighet.
från att ha gått från skolan som ett frågetecken så ser jag allt lite klarare nu.
dock tycker jag att texten Kompetensbeskrivingen för legitemerad Sjuksköterska liknar ICN:s etiska koder för Sjuksköterskor. så jag har väldigt svårt att hitta olika aspekter att reflektera om.
tur att vi i Hudik gruppen ska träffas efter vår föreläsning imorgon och nöta lite till.
vi ska även lägga upp hur vi ska genomföra resterande uppgifter, det känns som att jag får gå in
i ledarrollen. dom kanske tycker jag är stöddig, men jag hatar grupparbeten.
jag gillar inte när det vilar på andra hur mitt betyg ska se ut.
så vare sig dom vill eller inte så ska vi diskutera det imorgon.

på torsdag har vi då som sagt seminarium med diskussioner.
känns rätt ok ändå, om bara mina frågetecken rätas ut.
jag är också ännu förvirrad angående vilka böcker som är värt att köpa.
meeen jag antar att det löser sig.

varit en sväng på gymmet idag igen, gillar inte att gymma.
imorgon är det dags för dubbel pass, core och sen 75 min spinning. äntligen.
sen är det hem och plugga igen.

fredag är det "ledigt", knappast, finns ingenting som heter en ledig dag mitt i veckan när man pluggar.
jag ska sätta mig på biblioteket och läsa lite kurslitteratur som jag behöver till uppgift 2.
ska även börja kika lite på eximinationsuppgift 1.
sen kommer mami, jag ska ta ut henne på stan, fika, äta mat och på lördagen ska vi till ikea och fixa i mitt rum!
söndag åker hon hem igen och jag får börja föbereda mig för en ny spännande vecka.
trots att jag inte förstår hälften av alla begrepp ännu och känner mig som en myra i atlanten så är det
otroligt spännande.
VFU i höst kommer bli sjukt bra, medecin och kirurgavdelning!
tre omgångar kommer vi vara ute, olika länge, vi har även möjlighet till en viss tid utomlands, tanzania bland annat. jag vill så otroligt gärna! det om något är fin fin erfarenhet..


saknar er alla hemma! tänker på er jämt! <3

                         



MUMS!

Kommentarer
Postat av: A

Hihi, åh vad spännande det låter! Du är så himla duktig! :) Kämpa på! Du är bäst! :) <3

2011-01-26 @ 08:07:33
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0