its over.



första skolveckan över, imorgon är det egna studier som gäller.
och jag har hur mycket som helst att ta tag i.
så det blir biblioteket från tidig morgon tills mami kommer.
fick fixa med posten på coop forum på ön förut, dryga jävlar.
men nu hoppas jag att rasmus fått ut lite av min kurslitteratur!
och även mina två andra paket!

seminariet idag gick super bra!
vi överlevde och fick jätte mycket beröm av läraren, så det kändes bra!
nu är det resten kvar bara!
bokade tågbiljett hem igår, så den 18:e februari kliver jag i land på ön igen för en kort stund.
då ska det mysas med rasmus, fikas med tjejerna och förhoppningsvis en girls night out!
och träääääna på FORM! älskade form.
var på friskis förut och körde core/spin i 1 1/2 timme.
visst blev jag svettig och allt det där, men jag tänkte bara:
"sådär skulle inte sara ha gjort, jag saknar 360, combat, trx, pilates och deras spinning"
MEN nu är det såhär, jag har hela sommaren framför mig med form.

jag vill verkligen träna överkroppen, armarna framför allt.
dom ska bli skinny.
benen är redan dödligt starka, kan krama ihjäl en björn typ.
men jag älska choklad, speciellt under en viss vecka varje månad.
jag kan inte hålla tillbaka mig själv.
men samtidigt så varken, röker,snusar,knarkar eller festa jag.
det blir inget festande här i gävle, hemma blir det, med brudarna!



fannie, du måste bli intagen i mitt schema så vi kan skype snart!!
imorgon kanske? hahaha!


                  



två helt skilda personer. tack gode gud.
men det sjukt kul att hitta bilder i blogg arkivet, vissa bilder har man inte ens kvar på sin egen dator.




Kommentarer
Postat av: f

jajajaj!! imorgon vilken tid du vill :) saknar dig!!

2011-01-28 @ 00:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0