goodiebags



jag är så otroligt oekonomisk, har blivit helt galen på äldre dagar.
köpte en ipod shuffle idag, i guld.
min andra ipod har försvunnit spårlöst och varit borta sen nyår.
och jag kan inte leva utan musik.

fikade med tjejerna på ringduvan idag, vi satt väl där i ca två timmar.
sen rev vi av stan lite.
sen var det dags för hejdå, usch vad jag hatar sånt.
och jag saknar er redan!
ser fram emot tjejkvällar som väntar när jag kommer hem, så att man kan få dansa av sig på
munken med tequila!
jag blir lite gråtfärdig här borta! jag vill inte åka!
jag vill springa på stan och fika med tjejerna och gå på munken och dricka drinkar..
hur som helst, love you guys! och vi ses snart igen.








fannie, min goodiebag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0