update.




mamma har precis åkt!
nu är jag all alone i tre veckor, sen ska jag hem en sväng.
jag borde plugga nu, men känner för att bara ta det lugnt en stund.
ska iväg på träning snart, ska gå om ca en timma.
spinning står på schemat idag!

imorgon är det föreläsning precis heeela dagen, ända till 16.30.
efter det ska jag springa hem, äta och sen iväg mot friskis.
sen är det plugg hela kvällen, och kanske natten.
på tisdag ska jag till hudiksvall.





tråkig update. återkommer kanske ikväll.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Du hade rätt, Core är hur jävla roligt som helst :)) Glad att jag bestämde mig för att gå på det, tvekade lite imorse för att jag var nervös men bet ihop och gick. Åh det var så roligt, det måste vi gå på när du är hemma, :) saknar dig! <3

2011-01-31 @ 17:03:00
URL: http://citygirlgotland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0