tröttis


tjejkvällen igår var helt galen!
vi började med lite pimpling hos mig, massa snack.
sen vid nio gick vi ner till munken och skulle käka mat!
vi delade på nachos som var jäkligt gott, sex on the beach till det.
anna fick hjälp-mig-sjukan och fick dricka lite vatten.
vi blev bjudna på tequila shot av ägarna till form fitness, jäkligt hälsosamt!
det kändes som att jag drack sjukt mycket igår, och det gjorde vi nog också..
det var shot och drinkar, kortet gick varmt, tyvärr.
men jag är nästan aldrig ute, så jag var värd det, plus att vi hade sjukt roligt!

anna och jag avslöt med fyllemat och snack på MAX, vi var dom sista som gick därifrån.
kvart i fyra var klockan när jag äntligen släntrade in till rasmus.
jag var på prathumör men det var inte han!
stackare.

jag ligger ännu i sängen, orkar inte röra mig, skulle däremot vilja ha lite godis och nåt gott att äta..
rasmus är iväg med grabbarna och ser på handboll, sen skulle dom käka innan det är dags för deras viktiga match. jag hejar på hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0