toablogg.



jag sitter på toan med datorn, jag tycker det är skönt att sitta här inne.
ska snart säla lite i badkaret, göra lite ansiktsmask och sånt.

anna, hannah och alex!
tjejkväll i helgen??
anna du vet våra planer ;)
det skulle vara behövligt nu faktiskt.

kommer inte ihåg sist jag sminkade mig, kan ha varit nyår.
och dansa, jag vill dansa!

imorgon är det jobb, sen kanske en sväng till gymmet.
jag bokade upp mig på träning i veckan, och det blir 7 pass.
fattar inte hur bekväma jag ska orka det.


har bara en helg till kvar hemma, sen åker jag iväg på min första runda.
och jag börjar bli nervös, lite rädd faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur kul är inte du liksom! Jag ska också börja toablogga HIHI ;)



Tjejkväll tjejkväll tjejkväll, wiie! :) <3

2011-01-08 @ 19:52:22
Postat av: J B

åååh! du måste blogga från toan lite oftare!

2011-01-10 @ 18:10:19
URL: http://brodd.blogg.se/
Postat av: J B

åååh! du måste blogga från toan lite oftare!

2011-01-10 @ 18:10:34
URL: http://brodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0