second home.



jag är i gävle.
ligger på hotellrummet och jäser framför tvn, som för övrigt sitter
i precis rätt höjd.
var ute en sväng förut och köpte friskiskort, och en kyckling med SALLAD.
förstår ni, sallad?
jag åt det faktiskt.
ska tvinga mig att äta det nu, tanken är att jag ska bli nyttig.
dock tänker jag inte utesluta lite godis då och då.
livet blir sjukt trist om man inte får äta det man vill ibland.

resan har gått bra, kände för sätta mig ner och grina förut, väskorna var sjukt tunga
och och jag hittade inte.
stolt som jag är så vägrade jag fråga om vägen, kan själv.
tillslut så, då kom jag fram.
har pratat med rasmus två gånger, han skulle ringa mig ikväll men ringde redan tidigt på eftermiddagen.
sen ringde jag förut när jag var ute, det känns tomt.
men det känns ändå rätt, jag går mycket på magkänsla och jag har en bra känsla.
det här kommer gå bra.

imorgon är det info på skolan, kommer bli en kamp att hitta dit.
sen ska jag direkt till gymmet och köra crosstrainer i en timme.
vi får se hur veckans planer kommer att se ut, om det blir skola eller häng med träning och sallad.
nästa vecka drar igång på allvar åtminstone.
då har jag rummet, varit en sväng på ikea med mamma och ska börja studera.

och tjejer, mina fina och sjukt underbara tjejer som är kvar på ön.
vart har ni varit hela mitt liv???
finns hur mycket som helst jag vill säga, men jag fattar mig kort.
jag älskar er, jag tror på ödet och ödet har varit snäll mot mig på senaste.
jag fick träffa er, jag har tur som har så vackra tjejer.
inte bara på ön, utan ni är även i oslo.
tack för att ni finns.




mysdressen är på och jag kommer nog att borsta tänderna tidigt och bädda ner mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser mysig ut i din mysdress gumman! All cred till dig som verkligen följer din magkänsla och det du vill göra, ser upp till dig för det! Hoppas allt går bra imorgon, du får skriva lite och berätta om det. Puss <3

2011-01-23 @ 22:22:47
Postat av: J B

vi saknar dej med anders!

2011-01-25 @ 00:39:49
URL: http://brodd.blogg.se/
Postat av: annsoh

fin blogg! :D

2011-01-25 @ 01:37:30
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0