risig.



risig brud dom senaste dagarna.
är fortfarande sjuk.
jag sover sover och sover.
orkar knappt höra av mig till någon.
lite arg över att jag drack på nyår, kunde lika gärna ha kört.
tappade vår tvätt nyckel, troligen så har den åkt ur jack fickan när folk
slet och drog efter sina egna jackor.
det där med att ta det lugnt och tänka på andra har inte varit något som ligger först.
så nu är den brickan borta, och jag skulle helst vilja åka till öja och leta själv.
känns ganska surt att tappa saker när man inte ens var på fyllan.

jag vaknade för kanske en timme sedan, fortfarande trött.
skulle ha varit i ronehamn runt 8 imorse, så var planen.
vi måste tvätta.
så imorgon måste jag ta tag i det.
och idag kan jag lika gärna ta tag i städningen, ap trist men någon måste ju göra det.
ingen träning blir det för mig heller, inte förrän jag är frisk tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0