rewind.



dom spelar day n night på the voice webbradio, min kompis genom natten.
jag saknar asien, resan där jag råkade skalla JB till den här låten.
hon hade säkert ändå käkat partypiller och fick inga men av denna misshandel.
jag skyller på att jag blev bananas av partypiller, man dansade hela natten åtminstonde!
men allt är olles fel.
åhh nu saknar jag verkligen den resan, bästa någonsin.


jag ligger nerbäddad i sängen, ska snart stänga av tvn.
har märkt att jag somnar fortare då.
lite nervös har jag blivit nu av skolan, har inte riktigt koll på allting, böcker osv.
men det ordnar sig, det känns otroligt spännande och jag är stolt över mig själv.
jag är i gävle och har börjat på högskola, helt ensam.

längtar tills rasmus hälsar på, två helger ensam sen kommer han.
tiden kommer gå undan, om jag kikar på schemat och sen tänker hur mycket eget
man ska göra hemma så lär jag ha fullt upp.
träning ska hinnas med emellan också.

      


jag vill ha brun hud igen, mysa på sommakvällarna och pussas med min lillebror.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tycker du är skitduktig Anna!! Kommer gå

så himla bra! :) kram

2011-01-24 @ 22:45:08
Postat av: Ida

Jag vet att du kommer klara detta. Så j*vla envis som du är! ;)

Sen vill jag tillägga en annan sak. Det är INTE okej att vara sådär skitigt brun!! Okej?!

(nej jag är inte bitter, inte alls!)



Puss på dig min sköna böna!

2011-01-25 @ 00:05:24
URL: http://idarorhed.blogg.se/
Postat av: J B

jag vill bli skallad igen! (sjukt att jag lyssnar på det snurrar i min skalle just nu! haha)

2011-01-25 @ 00:37:36
URL: http://brodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0