ready to go


strax efter nyår så ökade jag på min dos med medecinen.
vilket har medfört att allt har gått lite sakta på sistone, och att jag har sovit ganska mycket.
vilket jag ännu gör, men kroppen vänjer sig snart.
men idag, efter att jag vaknat, så skrev jag en lista på vad jag skulle göra.
och efter ungefär 15 min så var det avklarat!
hyresvärden i gävle svarade dock inte och hemse VC hade stängt idag, men resten på listan är färdigt.
och CSN var jätte trevliga och sa att dom bara missat mig, så det är fixat nu, får dock inga pengar förrän
i slutet av månaden.
och pia min bankkvinna är alltid lika trevlig, vi ska ses på fredag, då jag även ska umgås med lilla mami.


missade lunchen med anna och hannah i skolan idag.
jag sov.
ändå var jag uppe och trixade lite tidigt idag, sen frös jag och gick i säng igen.
då slocknar man som ett ljus direkt.


nu funderar jag på vad jag och min man ska äta ikväll.
och sen ska jag på spinning.




det här är min plan till beach 2011. eller beach, jag ska jämt se ut sådär. alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0