nöjd.



måste hålla vad jag lovar och blogga varje dag!
nu är mami här, hon hittade till högskolan och plockade upp mig tidigare idag.
hon lyckades köra förbi högskolan en eller två gånger utan att inse att just DET var högskolan.
mamma är rolig, hon har varit jätte snål hela dagen, för såklart har vi shoppat lite.
allt var så dyrt och det ena och det andra.
men jag tvingade på henne en ny bh, trosor och ett linne.
sen köper hon ett HALSBAND för 150 kronor!
det skulle dock inte jag göra, inte om jag gnällt över dyra tröjor hela dagen.
jag shoppade på bra, lite braochha grejer ni vet!
mysig fika med varm choklad blev det också.
imorgon väntar ikea.

jag sitter nu vid mitt skrivbord i mitt rum, hur mysigt som helst!
sjukt bra helt enkelt, kommer trivas galant.
har hunnit att plugga lite ikväll, gjort en sak av tusen typ..
imorgon vankas mer plugg, och söndag,måndag,tisdag osv.
men det är kul, jag gillart!

har varit väldigt effektiv idag, började att läsa en astråkig bok på bibilioteket tidigt imorse tills jag insåg att jag förmodligen skulle skumläsa den, det kom jag på efter 50 sidor ungefär.
sånt man får ta antar jag.

taggar inför hemkomst som ska innehålla tjejfest!
massa mys med rasmus, fika, bus med isak och allt därtill!
plus att jag då nästan avslutat min första kurs!

nu ska jag duscha i massage duschen, badrummet är topprenoverat.
ganska ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0