lite rädd





ska strax ta mig bort till form för 60 min 360.
passet igår var hårt, och det ligger bara på 45 minuter.
ellen som är betydligt mer tränad än jag har förvarnat mig, hon sa att det var nästan som att dö.
man klarar inte hela passet.
jag är skraj nu faktiskt, det där med att ta i lagom så att man orkar hela vägen är inte min grej.
och så är det gruppträning, så man vill inte vara sämst.
efter passet ska jag hem och käka den goda kasslergratängen jag gjort för att sedan dra iväg igen för combat.
jag älskar sara, men inte förra veckan, då var hon satan själv.


nu ska jag iväg och svälja ångesten och bygga lite ångest!
sista dagarna på form nu, sen är det hej friskis i Gävle för några veckor, men när jag är hemma på
besök så blir det ett kärt återseende på form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0