lazy ass



jag sitter och käkar cornflakes framför tvn.
har sovit sjukt länge, jag och rasmus somnade som två ljus igår strax efter elva.
halv ett vaknade jag idag. jag antar att jag behövde sova?
idag har jag träning igen, varit ett litet uppehåll på ett par dagar, nu är det dags.
ikväll är det spinning, imorgon 360, torsdag 360 + combat, fredag kettlebell och lördag pump.
jag tycker dock inte att träningen gett mig dem resultaten jag vill ha, men jag vet vad problemet är.
jag äter för lite, jag har fått i order att äta var tredje timme, och jag förstår inte hur man ska hinna eller orka det.
äta var tredje timme, jag är hungrig max två gånger per dag.
och så har det alltid varit, folk tror att jag äter lite för att på så sätt minska i vikt.
det fungerar inte så, tränar man så måste man äta, annars bryts kroppen ner.
så jag ska verkligen verkligen försöka börja äta mer.


idag tänkte jag gå ner till bokia och köpa en almanacka och lite annat behövligt.
söndag morgon är det dags för mig att åka mot Gävle för att infinna mig på upprop på måndag.
sen kommer jag befinna mig på friskis resten av veckan.
mamma kommer upp på fredagen med lite grejer till rummet som jag ska hyra, och helgen efter kommer rasse.

jag kommer gråta på söndag, jag hatar att säga hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0