hemlängtan



jag somnade vid fyra, missade mina träningspass och vaknade upp med hemlängtan.
den har inte varit så farlig, det har nästan gått lite för bra kanske.
men ikväll har jag hemlängtan, jag vill hem.
så det känns trögt..
läste på annas blogg att tjejerna fikat idag, då blir jag ännu mer deppig.
jag vill också.
men nobody said it would be easy.
några andra tjejer i klassen är helt fascinerade av att jag kommit hit helt själv från gotland.
men man måste följa sina drömmar och mål, även om man bor på gotland.

men nu har jag svårt att se några ljuspunkter, hemlängtan är jobbigt.
men imorgon är en ny dag, med skola till 16.30.
vi biter ihop antar jag, efter plugget SKA jag på träning.
har ångest över missad träning ikväll, så det är nästan så att jag skulle springa ner på gymmet.
men nej, jag lägger ner det ikväll.
jag har en träningsvärk från helvetet i mina innerlår, det smärtar vid varje steg jag tar..


vill bara säga att jag SAKNAR ER ALLIHOPA!!!
fannie,anna, hannah,alex,JB,mamma och mamma2.

och min hjärtevän, rasmus.



snygg robert.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på ditt mål Anna! Superduper bästa sjuksköterske Anna! Och det kommer du bli :) <3 Tänk inte att du har hemlängtan. Tänk att det ska bli så himla mysigt och roligt att komma hem istället! Något du kan se fram emot. Något som håller humöret uppe :) <3

2011-01-26 @ 21:44:47
Postat av: A

Tänk på ditt mål Anna! Superduper bästa sjuksköterske Anna! Och det kommer du bli :) <3 Tänk inte att du har hemlängtan. Tänk att det ska bli så himla mysigt och roligt att komma hem istället! Något du kan se fram emot. Något som håller humöret uppe :) <3

2011-01-26 @ 21:45:33
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0