good work.



kan ni tänka er att jag faktiskt gör något idag.
just nu håller jag på och tvättar, fixade ny tvättbricka idag.
jag har skalat potatis för jag ska göra biffar, och snart ska
jag strukturera om i garderoben.
vår garderob är kaos.
och halv sex ska jag iväg på spinning, kanske är dumt men jag klarar inte det här längre.
jag måste få träna.
jag tog bort dubbel passet och går bara på spinning ikväll.

jag har hunnit att ta en powernap idag med.

det värsta är att jag är skit sugen på onyttig mat och cola.
jag bara behöver det liksom.
men nej, smäll på fingrarna och så dricker vi vatten istället.

nyårslöfte nr 1:
vara nöjd med mig själv.




ja just det, nästa nyår får ni fira själva, då tar jag med mig mamma på
solsemester i vackra thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0