first day gone



första skoldagen avklarad, jag överlevde registrering och lite snabb information.
imorgon drar det igång, lite oväntat men det är start på första kursen.
lika bra kanske, sitter här med schemat framför mig.
fem veckor fullspäckat med Introduktion till omvårdnad som vetenskap och arbetsområde.
det låter väl kul? JA!
vi ska endast vara i gävle, förutom sista dagen på schemat, då ska jag till hudiksvall.
men jag gillar gävle.

istället för att vara med på nollningen som innehåller alkohol, alkohol och mera alkohol så har
jag spenderat en timma på gymmet.
ska dit imorgon igen, på onsdag har jag core och spinning, på torsdag har kombinerad core/spinning.
måste komma igång med träningen igen.



    
                                                             


har målat naglarna, fin färg va?
rasmus valde den, typ aprikos.

nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen, rasmus ringer nog snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alkohol är skit, man blir för jävla knäpp ;) <3

2011-01-24 @ 19:10:08
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0