...



jag köpte grejer jag absolut inte har råd med egentligen på svindyra Coop.
men whatever, jag orkar inte bry mig mer.
det ordnar sig alltid.

i helgen är det tjejkväll, mat, dryck och dans.
jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig, vill inte se ut som en hippo.

imorgon är det mamma mys, lördag - tjejmys och på söndag blir det isak mys!
innan sommaren ska han få ett syskon så jag måste få över honom på min sida så att
han enbart vill hänga med mig sen när han får känslan av övergivenhet.
får muta tjockisen med godis och annat gott.





jag önskar jag kunde skriva allt jag funderar på, men det är omöjligt.
jag har inte ens energi att påbörja hälften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0