beating like a discodrum



jag är jätte trött, men finner ingen ro i kroppen.
ligger och har kikat på kurslitteratur till nästa kurs, ska nog beställa lite imorgon.
vara steget föra kan nog vara bra.
på onsdag efter en lång dag i plugget och två pass på friskis så jag direkt efter det
sätta mig i biblioteket på högskolan, måste utnyttja full acess dygnet runt.
tänkte köra hårt så att jag blev klar med nästan allt, det som är viktigast just nu åtminstone.
torsdag har vi hemstudie dag, och då kan jag sova och bara ta det lugnt.
jag är betydligt mer kreativ på kväller och nätter.
gillar att sova på dagen.

så det är med glädje jag ser fram emot en sommar vid nattpatrullen igen!


jaaa, såklart jag måste få skryta.
har gått ned 6kg sen i oktober, svisch sa det bara!
jag bryr mig egentligen inte alls om vågen, utan det är muskler och slankhet jag vill åt.
men det var ändå en glad överraskning jag fick av vågen, allas fiende, dock inte min just nu.



nu mina vänner, ska jag försöka sova och hoppas att mardrömmarna lägger sig.
att drömma om sitt ex är absolut ingenting som gillas, rätt kul att man i drömmarna känner
det man göra i vaket tillstånd.
ett stort tack för att han var en sån idiot och behandlade mig så fint.
tack. hade du inte gjort det så hade jag inte varit den jag är idag, hittat rasmus.
som förövrigt är ett x-antal nivåer högre än just dig.
elakt mot rasmus att jämföra med dig, och pinsamt för mig.
hur kunde jag falla så lågt? tur att man bara var 14år.







dom hade anna ternheims låt shoreline som strechlåt.
jag älskar den låten, men nej, det är robert robert.
är jag beredd på att låten kommer snart, då kan det vara ok.
men bara få det slängt i ansiktet känns inte alls bra..
men hur ska dom veta?
jag får gilla läget.

det är snart två år sedan du försvann.
och jag undrar fortfarande när du ska komma hem igen.
krama mig, skälla på mig för att jag brukade festa för mycket, kramas och brottas.
laga vår favorit, ugnsbakad torskfile med kokt potatis.
jag väntar ännu på samtal på telefonen, och där ska stå ditt namn.

Kommentarer
Postat av: annelie

Hej!!Va duktig du är som gått ner så mkt!!Grattis!En liten fråga bara...Hur har du gjort det?Fattar ju att du tränar mkt men har du uteslutit nåt speciellt i din kost eller?

Ska ta tag i min vikt nu,har 14 kilo som ska bort minsann,illa!!.Kram

2011-02-02 @ 13:59:55
Postat av: Anonym

Hej! Mitt syfte med träningen har egentligen aldrig varit att gå ner i vikt, man blir glad om man gör det men det handlar mer om att förvandla fett till muskler. Men det jag har gjort är att alltid bära med mig vatten, då dricker man mer, äta mer frukt istället för godis. Äta godis när jag är sugen på det, men i mindre mängder, och försöka göra måltiderna mindre men fler. Och mycket träning såklart, allsidig träning, kondition, balans, styrka och rörlighet! Lycka till!

2011-02-02 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0