workout!



spinningen avklarad, gick galant med alex bredvid mig!
en timme går verkligen sjukt fort.
imorgon har jag 360 och sen aerobics!
det är redan onsdag imorgon, tiden går mycket fortare hemma än uppe i gävle.
men lär få ganska mycket att göra under den sista perioden av den här terminen.
man får tänka så, när nästa period är avklarad är även kurs två slut.
och då börjar "sommarlovet". som kommer innehålla mycket jobb.

jag har lite bloggtorka, har mycket mer att skriva om när jag är ensam på
mitt rum i gävle. så det blir antagligen mer skriveri när jag är tillbaka där uppe.


i veckan blir det bowling med tjejerna!
bowling är roligt, men jag suger verkligen på det.

förra veckan på bolaget så beställde jag hem mina godaste cube!
cube-peach, trodde inte dom fanns längre, men simpan sa att det gick att beställa.
ska hämta dom på fredag, kommer bli like back in the days när jag dricker dem.
gött!



kanske såhär mycket back in the days!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka snyggisar!!

2011-02-22 @ 19:54:23
Postat av: A

Åååh! Anna hundvalp :) <3

2011-02-22 @ 20:12:51
URL: http://annarosborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

puuuuuss!!

2011-02-24 @ 12:14:43
URL: http://brodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0