vila, plugg, vila



jag ligger ännu i sängen.
känns skönt, och snart ska jag sätta igång med pluggandet.
mådde lite kasst igår, och inatt fick jag veta varför, men nu mår jag bättre.
gick inte på föreläsningen, den var inte obligatoriskt och isa sa att den verkligen inte
var märkvärdig. TUR att jag inte åkte till hudik.

ingen träning ikväll, kör två dagar, en vila, dubbelpass och sen får jag se hur helgen blir!
massa med plugg, men lite träning måste jag få med.
har träningsvärk i rumpan idag-
imorgon är det skola hela dagen igen, känns bra, ser redan fram emot det faktiskt!
på kvällen ska jag sitta i biblioteket och har redan bokat upp fannie på skype!
men idag ska jag verkligen jobba hårt, vem vet, jag kanske inte behöver sitta och plugga imorgonkväll då!

nu ska jag vila i 20 minuter till, sen kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0