need some lööve



ögonen har börjat hänga nu, tog en sömntablett ändå.
min kropp är inte riktigt redo att vänjas av ännu.
jag måste få mina timmars sömn så att jag effektiv på dagarna.
ser fram emot en dag i bibblan, där kommer jag spendera mina dagar framöver.
skriva uppsatsen, söka vetenskapliga artiklar och lite annat.
man känner sig smart där, plus att det är otroligt mysig ställe.
och allting finns där som man behöver.

känner mig helt seg i huvudet, jag pluggar imorgon istället.

det rycker i danstarmen nu tjejer!
i rumpan mest ;)
haha och i alkoholtarmen, fikatarmen och kramistarmen!








Kommentarer
Postat av: A

PUSS! <3

2011-02-08 @ 19:14:01
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0