thank you, and goodbye



jag är tillbaka.
nyduschad och fräsch, bättre blir det inte.
har även gjort ansiktsmask, var tvungen att testa min nya som jag
köpte på KICKS.
resultat: det har inte blivit sämre.
träningen gick bra, fattar inte hur mycket svett man kan svettas som en människa.
men det gillar vi! svett är bra!
jag kör på med träning, om lite mer än två veckor vankas det form visby, med alex dessutom!
hur bra är inte det?

tips på hår tack, jag vill inte bli korthårig, mer sugen efter någon ny färg?
chokladbrunt, oxblod eller ljusbrun?
jag hatar att välja.



det var någon som snodde min fred perry skor på friskis, jag hatar friskis!
i fem sekunder var jag hyper arg, tills jag fick se ett exakt likadant par, samma storlek
fast kanske max två veckor gamla. tack och hej.
djungelns lag.
jag antar, att människan som stal mina skor förmodligen tog fel, stackaren.
hon upptäcker snart att dom är väl ingånga och läcker in.
jag däremot fick näst intill ett par nya, så kan det gå!
min cykel som blev stulen i höstas har även hittats av polisen!
jag borde kanske köpa en lott med min nuvarande tur?

jag älskar att träna, det är liksom OK att vara ful gymmet.

nu är jag hur trött som helst, ingenting på tvn så det blir nog en film.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: f

hahaha i love yooooou! men oxblod är det en färg?!!

2011-02-02 @ 21:03:09
Postat av: alexandra

Det är hur bra som helst att vi ska träna ihop!! Imorgon ska jag köra Combat!! och på måndag Zumba, let's Zumba ;)! Haha. Love<3

2011-02-02 @ 21:34:18
URL: http://citygirlgotland.blogspot.com
Postat av: alexandra

Det är hur bra som helst att vi ska träna ihop!! Imorgon ska jag köra Combat!! och på måndag Zumba, let's Zumba ;)! Haha. Love<3

2011-02-02 @ 21:34:57
URL: http://citygirlgotland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0