tandvärk



jag har tandvärk.
mina nedre visdomständer har nu bestämt sig för att röra på fläsket.
det som är så roligt med dom är att dom ligger på sidan. så dom växer
in på mina andra tänder,  under huden. jätte skönt sa tandläkaren att det kommer bli.
men det får göra hur ont det vill, jag tänker inte gå till någon tandläkare, betala
6000 kronor för att dom ska få skära och sy i min mun igen.
nej nej nej. jag kan ha betydligt roligare för dom pengarna!

min bil gick igång igår!! total lycka!
jag och rasmus var händiga paret och fixade igång den.
jag skrämde honom med att skrika högt när han tog bort startkablarna.
alltid lika roligt att skrämma honom.

imorgon är det stan med tjejerna, bowling och mat!
helgen ser ut att bli hur bra som helst.
trots att jag åker mot gävle igen på söndageftermiddag.
det kommer vara tungt, men rasse kommer upp den 19:e.


jag har träningsvärk i rumpan idag, ska snart ut och gå promenad innan jag städar av här hemma.
med nya dammsugaren!
ikväll är det träning igen, 60 min 360 med alex! vi kommer typ dö. men vad gör man inte för lite shot?



på lördag ska jag träffa det här monstret! äntligen!!
hoppas han ännu är pussig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0