step up



är hemma. ska snart duscha igen.
ville vara fräsch i plugget så jag duschade imorse.
och ikväll har jag varit på step. skämde ut mig som vanligt.
jag är ledsen, men jag har noll kordination. det går bara inte.
sen blev jag helt vilse och var i lexia eller vad det hette?
inte en aning. men tillslut hittade jag och gamla nisse hem igen.

måste läsa massvis om nervsystemet ikväll.
föreläsning imorgon, jag ska ta mig till uppsala för att se tv-bild.
vågar inte chansa på att det finns plats i gävle, och det är närmare
till uppsala än hudik.
sen är det ingen mer skola på hela veckan.
mycket eget som man ska göra, läsa läsa läsa kommer det bli.
och förbereda sig ordentligt inför seminarie.
hade jag haft pengar så hade jag åkt hem på onsdag och pluggat hemma.
få krypa ner bredvid rasmus är guld värt.

men jag är fattig, som en råtta typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0