ska köpa höns?





har funderat över drömmen med robert, och med annas hjälp så klarnar det lite.
jag ska inte glömma bort vem jag är, jag är fortfarande anna, med en lillebror.
nu är jag ensam och måste fortsätta att vara mig själv.
men hönsen, dom förstår jag inte.. anna tror att han vill att jag ska köpa höns.
då skrattade jag faktiskt lite.

det verkar som att tjejerna på ön ska dansa ikväll.
anna ska ut och vifta på höfterna, alex och kanske hannah.
hon sa igår att det nog skulle bli lugnt men hon är en partytjej!
jag då? jag fortsätter att leka med camen och ska snart äta mat och krypa ner i sängen.
imorgon MÅSTE jag upp tidigt och tvätta, och sen ska jag på spinning.

Kommentarer
Postat av: A

Min ena skinka skakas för dig ikväll! Den andra för mig ;) <3

2011-02-05 @ 21:37:24
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0