rödbrunt it is!

tidigare idag var jag nära på att boka biljetter hem på torsdag.
jag tänkte om jag och isadora var lika duktiga som innan så skulle vi
vara effektiva med vårat utvecklingsseminarie, sen har vi inte skola
förrän nästa fredag.
men jag stannar nog här, jag ska verkligen försöka bli färdig med uppsatsen så att
jag kan lämna den i pers fack innan jag åker till gotland den 18:e.

jag har huvudvärk, har haft det flera timmar nu. ipren hjälper inte.
kanske beror på att jag behöver en saftig pizza eller hamburgare.
har inte ätit onyttigt på länge nu.

har kommit fram till vilken hårfärg jag ska ha: rödbrunt!
jag ska fixa håret när jag kommer hem vilket blir perfekt eftersom vi
även ska ut på krogen.


Kommentarer
Postat av: A

En gnutta rött I love!

2011-02-07 @ 13:26:41
URL: http://annarosborg.blogg.se/
Postat av: alexandra

Åh det kommer du att passa skitbra i, det är jag säker på för du är så sööt! <3

2011-02-07 @ 15:33:51
URL: http://citygirlgotland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0