plugget tar tid!



seriöst, tiden bara springer iväg!!
jag satte mig och började texta på uppsatsen vid elva.
nu ser jag att klockan är 02.30!
jag har skrivit 4-5 sidor, det bara rasslade på när jag väl började.
eller tydligen så rasslade det inte, tiden rasslade iväg.
ska bara tillägga lite litteraturreferenser, tänkte göra det imorgon.
tänkte gå ner på stan och sätta mig på ett jätte mysigt fik precis vid torget,
äta en kanelbulle och en av deras supergoda chokladbollar. där tänkte jag avsluta uppsatsen.
och även fila på utvecklingspsykologin. det ser ut som att jag kommer kunna få "semester" från
pluggandet under min gotlandsvistelse. SKÖÖNT!

nu mina vänner, ska jag borsta tänderna, stoppa in en ny tvätt och sen krypa ner i sängen.
får se när jag somnar, ska upp tidigt imorgon. mamma ska väcka mig, och då ska jag hoppa ur sängen
medans vi pratar, annars är det kört.
'

plattade mitt hår förut, inte gjorts på månader.
kul att se att växten inte går bakåt åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0