nattugglan.



jag sitter och pluggar, helhjärtat nu faktiskt. nästan.
har tittat lite på bad girls club, sjukt kul.
men jag har faktiskt pluggat hela kvällen, med lite avbrott dock.
men jag har snart gått igenom mina tre kapitel och gjort sammanfattning.
snart kan jag börja med power pointen, som faktiskt är både roligt och ganska lätt.
ska även läsa igenom isadoras tre kapitel så att jag kan göra någon sorts diskussions frågor.
men det hinner jag i veckan.

jag är ännu pigg, inte så konstigt kanske.
jag funderar på om jag ska försöka hålla mig vaken hela natten och dagen.
plugga plugga plugga, spinning 11.00 och sen börja på uppsatsen och sen sova tidigt.
känner jag mig själv rätt så somnar jag kanske runt 06.00, och orkar inte röra mig förrän
framåt eftermiddagen. vilket egentligen inte gör något.
men det hade varit trevligt att sova när alla andra gör det kanske.

det hade varit skönt att göra klart utvecklingspsykologin och ha en bra grund till uppsatsen.
jag vill helst inte ta med mig plugg hem på torsdag!

nu ska jag fortsätta med pluggandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0