nattligt besök



jaa jag kommer nog inte kunna sova inatt heller.
det har blivit en ond cirkel nu, sova fram till två ungefär.
sen göra det jag ska, vilket jag hinner, och sen plugga på natten och titta på tv.
jag sover mycket bättre på dagen, vet inte varför..
men inatt får vi se hur det går, jag ska börja på uppsatsen.
blir klockan 06.00 innan jag ens somnat så tänker jag inte försöka.
då ska jag istället försöka vara vaken heeeela dagen och kvällen.
som att det kommer att gå, det går aldrig.

jag har inga tider att passa förrän på torsdag, då är det skola klockan 10 och dags för redovisningen.
sen ska jag åka tåg och båt HEM!
så jag kanske fortsätter mina nattliga vanor fram tills dess.

nu ska jag fortsätta äta frukost, sen börja byta om till step!
känns kul att springa iväg på träning idag faktiskt.



hade förresten besök inatt, av robert.
jag kunde inte sova och började ligga och fundera.
på honom, på att det snart är midsommar osv.
och började gråta, så jag grät och grät.
tills det började hända saker i rummet, saker rörde sig och efter att jag frågat om det var robert
så flyttade sig skrivbordslampan så att den slog i spegeln.
då grät jag ännu mer, inte för att jag var rädd, utan för att han var här.
så då ringde jag mamma. jätte snällt klockan 4 på morgonen.



jag saknar honom så otroligt obeskrivligt mycket.

Kommentarer
Postat av: A

:,) <3 !

2011-02-13 @ 16:15:43
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0