natt-plugg



jag sitter och håller på med utvecklingspsykologin.
försöker komma på ett bra sätt att lägga upp det, nu har jag läst första kapitlet.
så nu sammanställer jag det, vilket jag inte är så bra på. har väl skrivit 5-6 sidor i blocket.
tur att man har 20 minuters redovisning, eftersom jag suger på att fatta mig kort tydligen.
har ännu två kapitel till att bita i.

det är mycket tystare och lugnare på nätter, så jag gillar att plugga såhär dags.
ingen annan är vaken som kan distrahera en.
däremot slinkar man in på facebook alldeles för ofta, och kikar på bloggar flera gånger.

ska nog ta elins råd och testa spraytan ändå! hon brukar ha rätt.


nu ska jag skriva klart första kapitlet, sen ska jag nog krypa ner i sängen.
måste ju ha något att göra hela helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0