meeen godmorgon!



jag somnade tidigt igår, strax efter klockan 21.
vilket var bra, men jag vaknade igen kl 01.00. inte lika bra.
kände mig utvilad och pigg! hängde tvätt, borstade tänderna, klädde av mig.
försöket med att somna sen gick inte så bra, men jag låg i sängen och njöt av att
inte göra någonting. lite småslumrande måste ha förekommit, för natten har gått fort.
nu ska jag klä på mig, kanske till och med sminka mig (!) sen äta frulle med nyhetsmorgon.
sen vidare mot biblioteket, går inte därifrån förrän jag är klar med allt.
ska lämna in min uppsats till per idag, sen har jag träning klockan fem.
innan eller efter det ska jag köpa present till en killkompis som fyller år idag!
jag är skyldig honom en sen två år tillbaka. känns som att det är dags att jag axlar mitt ansvar.


ikväll ska jag packa, sen krypa ner tidigt i sängen och njuta av att jag åker hem imorgon och förhoppningsvis
kan känna mig stolt över min prestation i kurs 1. imorgon vankas även redovisning utav mina kapitel i utvecklingspsykologin, jag har faktiskt inte blivit nervös ännu.

sjukt taggad till girlsnightout nästa helg!
denna helg ska det firas alla hjärtans dag i efterhand, och så kanske jag följer med gamla goa killkompisar ut på krogen, och mina kära pojkvän såklart!

min ekonomi håller inte för allt jag vill just nu, så det blir bara klipp på fredag.
färgen kan vänta ännu ett tag till, det kan få bli vår först!





jag säger godmorgon med ett leende idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0