lets go nuts.



360 gick bra! alex och jag kämpade på som aldrig förr!
ska bli kul att gå och träna hela sommaren med henne.
nu har jag städat klart här hemma, har varit nere med första tvätten
och gjort klart badrummet.
nu ska jag duscha och sen fortsätta skypa med fannie.
imorgon kommer bli en bra dag, först lite mamma mys.
sen farmor-farfar mys, sen tjejmys med bowling och mat.
kvällen avslutas med att få krypa ner bredvid en varm pojkvän.
lördag är det morgon spinning med alex! kanske att anna hänger på.
hon är lika envis som en get.
sen ska jag och rasmus hem till mini monstret och hans föräldrar.
efter det är de bara tjejkväll eller tjejeftermiddag+kväll+natt.

drinkar, snack, shot och mera shot. hur bra kommer jag att må på båten dagen efter?




gamla bilder är kuul.






Kommentarer
Postat av: A

Men Anna jag trodde du redan visste............................ Jag är en get ;)

2011-02-24 @ 21:07:11
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0