its up!



jag somnade runt 6.15 imorse, men jag är VAKEN nu.
och har varit det sen ca 10.30.
jag vill verkligen inte gå ur sängen men jag kommer att tvinga mig själv.
tänkte gå till biblioteket och sätta mig, läsa klart sidorna ur omvårdnadens grunder
och börja texta.

gjorde en lite genomgång av min power point inatt, när jag hade ungefär halva kvar att prata om så hade det
gått 17 minuter. då förstod jag att jag måste ta bort vissa saker, jag som hatar att ta bort.

eller så läser jag klart i sängen, biblioteket är kallt, och det är typ 20- minus ute.
ska på cirkelfys senare!


glad alla hjärtans dag förresten, för andra året i rad så firas den inte med mitt hjärta.
vi får fira på fredag istället.

Kommentarer
Postat av: annelie

En liten fråga bara...Du skriver att du tränar 360?

Vad är det för något?

Kram

2011-02-14 @ 16:04:31
Postat av: Anna

360 kallas det på Form på Gotland, på Friskis & Svettis har dom ett liknande upplägg, där kallas det cirkelfys. Det är ca tio stationer, där man arbetar ca 45 sekunder på varje station, sen byter man fort och fortsätter. Tre varv gör man det. Då har man tränat i stort sett hela kroppen, kondition, styrka, uthållighet och balans. Jätte bra och rolig träning!

2011-02-16 @ 08:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0