ingen motivation



jag vaknade för en stund sedan, somnade vid sextiden förut.
jag tror att jag börjar bli sjuk, fryser, mår illa från och till och är trött.
nu har jag bunkrat upp med vatten, har även druckit ett glas oboy och ätit cornflakes.
min kvällsmat sparar jag till imorgon.

nu ska jag läsa nästa kapitel jag har på schemat, och sedan föröska sammanställa det.
imorgon blir det sista och sen ska jag börja uppsatsen i helgen.
kan även då göra power pointen, som är enkel bara man har materialet.
jag har flera artiklar nu till uppsatsen, 6-7 stycken jag ut tillslut från biboteket idag.
synd bara att min motivation är lite bristande ikväll.

imorgon är det fredag!
då ska jag lyxa till det med choklad och en liten läsk!
får ta mig i kragen och gå till Willys, då kan jag köpa billig loka också.

förresten, träningsledig ikväll!
imorgon är det dags igen med cirkelfys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0