hon vill och vill och vill



jag ligger och njuter i sängen, äter lite frukost framför oprah och kikar runt på nätet.
kanske knäpper på en film lite senare.
desiree som har rummet bredvid lyssnar på partymusik, jag blir helt nipprig här!
jag vill ut och dansa! tur att jag ska hem snart, laga middag med tjejerna och sen ut och dansa.
vi har mycket att prata om nu.

jag gillar faktiskt inte friskis, alla pass är fulla och det är näst intill omöjligt att få plats på
bästa passen. men ikväll har jag spinning, och imorgon cirkelfys igen.
på söndag har jag för tillfället anmält mig till KI Box, vi ska boxas lite.
men jag är ju ensam!! så jag måste boxas med någon annan, och sånt tycker jag inte om.

alex ska gå på combat ikväll på form. jag vill också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0