home.





jag är hemma från skolan.
var iväg snabbt, lyssnade på viktig info och sen gick jag och kopierade sidorna
till utvecklingssykologin. jag ska göra en powerpoint, ska även se om jag hittar någon kort
video som handlar om mina kapitel, man vet ju aldrig.

en glad nyhet, jag kommer hem en dag tidigare än tänkt! vårat seminarie blev nästa torsdag istället, så jag åker hem redan samma kväll. vilket är jättebra, eller hur?

funderade på att göra en spraytan, eller soldusch, men fick se hur blondinbella såg ut efter det.
nu kanske det bara är hon som ser ut som en orange gris, men jag vågar inte chansa.
hennes p-piller verkar ju också vara bra, både större bröst, läppar och mindre näsa! bara av dom liksom!
undrar veeerkligen vilket märke hon har. ( ironi)



nu ska jag slappa lite, och sen ta tag i allt pluggande!

1.utvecklingsspykologi
2.uppsatsen
3. sammanställa rapporten med isadora

Kommentarer
Postat av: IsaDora Willind

Hejja Hejja! Har precis läst första kapitlet på utvecklingspsykologin, så surt att jag inte har resten, får bli imorrn!



Men du, kör på det Blondinbella säger, jag tror hon vet vad hon pratar om!! ;)

2011-02-09 @ 15:33:04
URL: http://isadorawillind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0