hemma!



det var knappt att jag kom hem igår.
tåget var försenat, så jag missade mitt andra tåg.
blev lite halvt irriterad, för att vara mild, jag hoppade av vid arlanda med
tanken om att ta arlanda express in mot centralen istället.
men det gick inte bara att knalla in på arlanda från mitt tåg.
för att nå express tåget var jag tvungen att springa igenom nästan alla terminaler.
och man skulle ha en flygbiljett för att komma in.
efter ett evigt dividerande med personal så hade jag övertygat dem om att
jag INTE skulle stanna kvar på arlanda, jag förklarade att jag knappast kom någon
vart med mina 300 kronor på kontot. jag ville bara hem. och det var bråttom.
och tillslut kom jag hem.

jag saknar tjejerna! vill bara samla ihop dem och umgås!
jag är även sjukt taggad för utgång.
men nu ska jag och rasmus se film.
hjälpte honom med plugget så nu är det färdigt.


en klapp på axeln för att jag var så duktig att glömma min ipod och SMINKVÄSKA i gävle.
duktig gjort.
tur att man har världens bästa svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0